Ξεκινήσαμε επανασχεδιάζοντας και εκσυγχρονίζοντας το λογότυπο γνωστής καφετέριας της πόλης μας, με στόχο και προαπαιτούμενο να δείχνει πιο φρέσκο. Κινηθήκαμε όσο το δυνατόν πιο minimal και σε μονοχρωμία, στην επιδίωξή μας να συνθέσουμε τα δυο γράμματα που απαρτίζουν το όνομα του καταστήματος.
Κατόπιν, εφαρμόσαμε το νέο λογότυπο του καταστήματος σε διάφορα είδη μιας χρήσης με αποδέκτη τον πελάτη φυσικά (ποτήρια, θήκες, χαρτόκουτα, σακούλες, κάρτες κ.α), αλλά και σε επιγραφές του καταστήματος εσωτερικά και εξωτερικά, ολοκληρώνοντας έτσι, την εταιρική του ταυτότητα και παρουσία.